Železniční tratě

Bezpečná, rychlá a pohodlná cesta za prací, domů nebo na výlety. To očekáváme od moderní železnice. K naplnění těchto vizí dlouhodobě přispíváme svými projekty i my, ať už jde o úpravy či rozšíření stávajících železničních tratí, nebo zázemí pro cestující.

Naše tradice železničních projektů na českém území je dlouhá desítky let. V poslední době jsme pracovali třeba na úseku Praha-Smíchov – Černošice, který denně využívají tisíce lidí z pražské metropolitní oblasti. Železnice vedoucí krásnou krajinou, jednou z klíčových pražských rekreačních oblastí a také „srdcovkou“ trampů a vodáků, dostala nový, kvalitnější povrch.

PO VODĚ I PO SUCHU

Kdo chce sjet řeku, musí se nejprve svézt vlakem. Sjíždění Berounky tak většinou začíná na některém z nádraží modernizované trati z Prahy do Černošic.

Cestující mohou využívat komplexně zmodernizovanou stanici Praha-Radotín, kde jsme mysleli i na specifické potřeby některých z nás. Proto je zde nově umožněn bezbariérový přístup na nástupiště. Obyvatelé Velké Chuchle zase oceňují zkrácení cesty na zastávku.

Pokračujeme také v pracích na úseku tratě Kladno – Kladno-Ostrovec, který odlehčí přetížené silniční dopravě mezi tímto středočeským městem a metropolí. Provedli jsme rovněž rozsáhlou modernizaci železničního uzlu Pardubice, která byla největším projektem svého druhu v moderních dějinách Česka. A hotovo je i mezi Ústím nad Orlicí a Brandýsem nad Orlicí, kde jsme opravovali trať a modernizovali stanici v Brandýse.
 

Víte, že?

Kromě železničních tratí se specializujeme i na ty tramvajové. Aktuálně začínáme stavět novou trať v horní části Václavského náměstí, kam se tramvaje vracejí po více než 40 letech. Kromě kolejí se postaráme o novou promenádu, opravíme chodníky a vozovku, vysázíme novou zeleň a postavíme nádrž na zachytávání dešťové vody. Namísto parkovacích míst zde přibudou cyklopruhy.

Lepší místa pro život